Page 16 - 2_Sinif_Bingo_Tum_Dersler
P. 16
8. Yandaki tabloda li tap ma 10. Derya Öğretmen, öğrencilerine 3
karışık olarak ve- kar ta ki soruluk bir değerlendirme uygula-
rilen heceler bir- lık na şef yacaktır.
leştirilerek anlam-
lı sözcükler oluşturulacaktır. Sorular:
Aşağıdakilerden hangisi tablodaki 1. “lın-sa-cak” hecelerinden elde
hecelerle oluşturulan sözcükle- edilecek sözcüğü yazalım.
rin görsellerinden biri olamaz? 2. “balkon-balon-bal” sözcükle-
A. B. C. rini sözlük sırasına göre sıra-
layalım.
3. “Tarla” kelimesinin anlamını
yazalım.
Aşağıdaki öğrencilerden hangisi
değerlendirmedeki tüm soruları
doğru olarak yanıtlamıştır?
A. 1. caklınsa
2. bal-balon-balkon
3. Yüksek tepelerin ara-
sında kalan toprak
9.
şeftali muz kiraz kavun parçası.
Meyve isimlerinin yazılı olduğu B. 1. salıncak
bloklar sözlük sırasına göre ta- 2. bal-balkon-balon
kıldığında nasıl bir görüntü olu- 3. Tarıma elverişli olan
toprak parçası.
şur?
A. muz B. şeftali C. şeftali C. 1. salıncak
şeftali kiraz muz 2. balkon-balon-bal
kavun kavun kiraz 3. Suların ortasında kal-
mış toprak parçası.
kiraz muz kavun
14 TÜRKÇE 2 · TÜM DERSLER SORU BANKASI

