Page 21 - 2_Sinif_Bingo_Paragrafın_Gucu
P. 21

1. Bölüm            Beş Parmak Yöntemi ile Hikâye Yazma

             Görsele bakarak ve hikâye unsurlarını dikkate alarak metni okuyunuz.

            Olay: Elif’in bulduğu cüzdanı öğretme-

            nine götürmesi ve cüzdan sahibinin bu-

            lunması.
            Karakterler: Elif, öğretmen, cüzdan

            sahibi.

            Bilgi: Yer okul bahçesi, zaman okuldan
            çıkış saati.





                                                    KAYIP CÜZDAN









                                                   Elif, okuldan çıkarken yerde bir cüzdan buldu.
                    Hemen öğretmenine götürdü ve cüzdanın sahibini bulmasını istedi.




               Öğretmeni, Elif’e “Doğru davranışın için seni tebrik ederim.” dedi.


                     Ertesi gün cüzdanın sahibi geldi ve Elif’e teşekkür etti.



                                   Elif, doğru davranmanın ne kadar güzel bir şey olduğunu anladı.





            Okuduğunuz hikâyeye göre soruları cevaplayınız.


            1.  Elif yerde ne buldu? ...............................................................................................................................................................

              ...........................................................................................................................................................................................................................


            2. Elif cüzdanı kime götürdü? ..............................................................................................................................................

              ..........................................................................................................................................................................................................................


            3. Elif bu olaydan sonra neyi anladı? .......................................................................................................................


              ............................................................................................................................................................................................................................

           2. Sınıf                                                                                           19

                                                            2BPRG-008
   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26